fbpx

Προσφορά: Κατασκευή eShop και ανάπτυξη digital στρατηγικής με 1.899€, σε μόλις 15 ημέρες!

Αν η επιχείρησή σας δεν διαθέτει ηλεκτρονικό κατάστημα, τώρα είναι η στιγμή να επενδύσετε στην επόμενη ημέρα, αποκτώντας ένα σύγχρονο και λειτουργικό ηλεκτρονικό κατάστημα με την εγγύηση της WEBTEC.

Το πακέτο περιλαμβάνει – Χρονοδιάγραμμα

1η ημέρα: Γνωριμία & Ανάλυση της Υφιστάμενης Κατάστασης της επιχείρησής σας

Θα αναλύσουμε την επιχείρησή σας, ώστε βάση της εμπειρίας μας να εντοπίσουμε και να συζητήσουμε μαζί σας τα ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα. Μέσα από μια φιλική συζήτηση θα σας ζητήσουμε να μας ενημερώσετε για την εταιρεία σας, για τα προϊόντα που πουλάτε, για τα μέχρι σήμερα κύρια κανάλια πώλησης ώστε στη συνέχεια να σας προτείνουμε την digital στρατηγική.

2η & 3η ημέρα: Ανάλυση & Καταγραφή των Ανταγωνιστών σας και των πρακτικών τους στο διαδίκτυο

Αφού γνωρίσουμε την δική σας επιχείρηση, θα πραγματοποιήσουμε εκταταμένη ανάλυση του ανταγωνισμού σας στο διαδίκτυο.

Ποιοι ανταγωνιστές σας τα πηγαίνουν καλά online;

Ποιες είναι οι πρακτικές που έχουν υιοθετήσει;

Ποια είναι τα προϊόντα που τους φέρνουν τον μεγαλύτερο τζίρο;

Που διαφημίζονται και πόσο πληρώνουν για την διαφήμιση τους;

Σε πόσο χρόνο παραδίδουν τις παραγγελίες τους;

Ποιο το αφήγημα της δικής τους πορείας;

4η ημέρα: Η ώρα των δικών μας συγκεκριμένων προτάσεων

Έχοντας σε αυτό το σημείο γνώση τόσο της δικής σας επιχείρησης, όσο και των ανταγωνιστών της, θα συντάξουμε μια αναλυτική πρόταση για το προτεινόμενο σχέδιο δράσης.

Αυτή η πρόταση περιλαμβάνει τα εξής:

  1. Ανάλυση SWOT (δυνατά σημεία, αδύνατα σημεία, ευκαιρίες, απειλές) προσαρμοσμένη στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
  2. Προτεινόμενη γραφική απεικόνιση του νέου σας ηλεκτρονικού καταστήματος.
  3. Προτεινόμενες κατηγορίες προϊόντων
  4. Προτεινόμενη ολοκληρωμένη διαφημιστική στρατηγική.
  5. Πρόσθετες προτεινόμενες λειτουργίες
5η με 10η ημέρα: Κατασκευή eshop + δημιουργία διαφημιστικής καμπάνιας

Η ομάδα ανάπτυξης λογισμικού της WEBTEC θα υλοποιήσει τα συμφωνηθέντα.

-Κατασκευή του νέου σας ηλεκτρονικού καταστήματος.

-Διασύνδεση με το επιλεγμένο τραπεζικό ίδρυμα για λήψη πληρωμών με πιστωτικές κάρτες.

-Διασύνδεση με τη Google & το Facebook για υποστήριξη σύγχρονων διαφημιστικών λειτουργιών (πχ: remarketing)

-Ενσωμάτωση πολιτικής μεταφορικών και διασύνδεση με εταιρεία courier

-Εισαγωγή έως 150 από τα προϊόντα σας.

-Διασύνδεση με Google & Facebook

Παράλληλα θα πραγματοποιηθούν όλες οι απαραίτητες ενέργειες για την διαμόρφωση κειμένων, φωτογράφιση των προϊόντων σας από το φωτογράφο μας, εγκατάσταση πακέτου φιλοξενίας σε ταχύτατο server, φυσικά σε dedicated ip & δημιουργία των xml αρχείων που απαιτούνται για το Google Products, το skroutz και άλλες πλατφόρμες προώθησης ηλεκτρονικών πωλήσεων.

11η ημέρα: Σύνταξη αναλυτικού οδηγού χρήσης για την διαχείριση του ηλεκτρονικού σας καταστήματος

Θα σας παραδώσουμε ένα οδηγό χρήσης, περίπου 30 σελίδων, που περιλαμβάνει οδηγίες βήμα-βήμα για την πραγματοποίηση των σημαντικότερων ενεργειών για τη διαχείριση του νέου ηλεκτρονικού σας καταστήματος.

Αυτό τον οδηγό μπορούν να τον μελετούν, οι κάθε φορά εντεταλμένοι για τη διαχείριση του ηλεκτρονικού σας καταστήματος, συνεργάτες σας, προκειμένου εύκολα να πραγματοποιούν όλες τις απαραίτητες ενέργειες.

Σημειώστε πως το περιβάλλον διαχείρισης του νέου σας eshop θα είναι στα ελληνικά και τόσο εύχρηστο ώστε οποιοσδήποτε με βασικές γνώσεις χειρισμού ηλεκτρονικού υπολογιστή να μπορεί να ανταπεξέλθει.

12η ημέρα: Εκπαίδευση στη διαχείριση του νέου σας ηλεκτρονικού καταστήματος

Αφού μελετήσετε τον οδηγό διαχείρισης, η ομάδα της WEBTEC θα είναι στη διάθεσή σας προκειμένου να σας ξεναγήσει στο διαχειριστικό περιβάλλον του νέου σας ηλεκτρονικού καταστήματος & να λύσει κάθε σας απορία.

Εκτός της βασικής εκπαίδευσης που θα λάβετε, η οποία συνήθως δεν παίρνει περισσότερο από 2 ώρες (εξαρτάται από το επίπεδο άνεσης χειρισμού εφαργοών του διαχειριστή), θα είμαστε καθημερινά στη διάθεση σας προκειμένου αν κάπου δυσκολευθείτε, ώστε να σας βοηθήσουμε.

12η με 14η ημέρα: Τελικές αλλαγές & παραμετροποιήσεις

Βάση των τυχόν παρατηρήσεων σας ή δικών μας διαπιστώσεων, θα πραγματοποιήσουμε κάθε απαραίτητη ενέργεια παραμετροποίησης τόσο σε επίπεδο γραφικών όσο και λειτουργιών προκειμένου να τελειοποιήσουμε το αποτέλεσμα.

15η ημέρα: Έναρξη λειτουργίας! Καλές Πωλήσεις

Την 15η ημέρα, το νέο σας ηλεκτρονικό κατάστημα θα βρίσκεται στον “αέρα” του διαδικτύου.

Παράλληλα θα έχουμε δημιουργήσει μια ολοκληρωμένη καμπάνια στο Google, προκειμένου όσοι ψάχνουν τα προϊόντα σας, αμέσως να εισέρχονται στο νέο σας κατάστημα και να πραγματοποιούν τις αγορές τους. Δεν εννοούμε φυσικά μια απλή διαφήμιση (που μπορεί να κάνει ο καθένας), αλλά για μια βελτιστοποιημένη καμπάνια δεκάδων ή και εκατοντάδων groups, που θα μειώσει το διαφημιστικό κόστος πολλαπλασιάζοντας τις μετατροπές.

Σε ότι προκύψει θα είμαστε δίπλα σας, χωρίς καμία πρόσθετη χρέωση για 3 ακόμη ολόκληρους μήνες! Στη συνέχεια & εφόσον σε αυτό το σημείο ήδη έχετε δει τα μετρήσιμα αποτελέσματα της δουλειάς μας, θα συζητήσουμε την μόνιμη διαφημιστική σας υποστήριξη, στο πλαίσιο μιας αμοιβαία επωφελούς σχέσης.

Συχνές Ερωτήσεις

 

Για ποιες επιχειρήσεις είναι κατάλληλη η συγκεκριμένη προσφορά;

Απευθυνόμαστε σε ενεργές, εμπορικές, μικρομεσαίες επιχειρήσεις που διαθέτουν σε stock προϊόντα για άμεση πώληση μέσω του διαδικτύου.

Για να μπορέσουμε να ανταποκριθούμε στα standards της ποιότητας παροχής των υπηρεσιών μας, χωρίς καμία έκπτωση, θα αναλάβουμε εως 5 4 επιχειρήσεις. (αναλάβαμε ήδη το πρώτο project!)

Μια από τις βασικότερες παραμέτρους για την επιτυχία στο ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η ανταγωνιστικότητα.

Αν το προϊόν σας είναι μοναδικό και πρωτότυπο, τότε η τιμή δεν παίζει τον κύριο ρόλο. Αν όμως τα προϊόντα σας δεν πωλούνται σε αποκλειστικότητα, για να πετύχετε στο διαδίκτυο θα πρέπει να μπορείτε να προσφέρετε ανταγωνιστικές τιμές.

Αν η επιχείρησή μου έχει ήδη ηλεκτρονικό κατάστημα;

Η ύπαρξη ενεργού ηλεκτρονικού καταστήματος δεν αποτελεί εμπόδιο για την συνεργασία μας. Θα βελτιστοποιήσουμε το υπάρχον ή θα το φτιάξουμε εκ του μηδενός.

Υπο προϋποθέσεις μάλιστα, η προηγούμενη εμπλοκή σας στο ηλεκτρονικό εμπόριο μπορεί να είναι θετική ως προς το αποτέλεσμα της δικής μας συνεργασίας, αφού τώρα γνωρίζετε λάθη και παραλείψεις και θα αντιληφθείτε, λόγω της εμπειρίας σας, πολύ πιο εύκολα όσα σας προτείνουμε.

Φωτογραφίες & Περιγραφές Προϊόντων

Ιδανικά θα πρέπει να έχετε ήδη σε ηλεκτρονική μορφή τόσο τις φωτογραφίες, όσο και τις περιγραφές των προϊόντων που επιθυμείτε να πουλήσετε από το νέο σας ηλεκτρονικό κατάστημα.

Αν όχι, θα αναζητήσουμε φωτογραφίες των προϊόντων σας από τις ιστοσελίδες των προμηθευτών σας.

Αν όμως τα προϊόντα είναι δική σας παραγωγής ή δεν μπορούμε να βρούμε ποιοτικές τους φωτογραφίες, θα πρέπει να πραγματοποιηθεί επαγγελματική φωτογράφιση.

Το ενδεικτικό κόστος της φωτογράφισης είναι 1€ εως 5€ ανά προϊόν (ανάλογα τις ιδιαιτερότητες κάθε προϊόντος), ενώ για τα πρώτα 100 προϊόντα το κόστος της φωτογράφισης περιλαμβάνεται στο πακέτο της προσφοράς. Περιλαμβάνεται φυσικά και η επεξεργασία.

Μέθοδος Συνεργασίας την περίοδο της καραντίνας

Καθόλη την περίοδο της καραντίνας και για όσο τα μέτρα έναντι του COVID-19 βρίσκονται σε ισχύ, αποφεύγουμε τις συναντήσεις δια ζώσης.

Θα συνεργαστούμε όμως στενά μαζί σας, τόσο με τηλεδιασκέψεις μέσω zoom/skype, τηλεφωνικά και μέσω email.

Αν ωστόσο επιθυμείτε να πραγματοποιηθούν συναντήσεις, αυτές μπορούν να γίνουν στο γραφείο μας, φυσικά με τήρηση των μέτρων προστασίας.

Γιατί το κόστος των 1.899€ θεωρείται χαμηλό; Άλλες εταιρείες διαφημίζουν πως φτιάχνουν eshop με 700€!

Σημασία έχει το αποτέλεσμα. Σε ένα μέσο project κατασκευής ηλεκτρονικού καταστήματος, η συνολική απασχόληση των συντελεστών (γραφίστας, προγραμματιστής, marketer, κειμενογράφος, φωτογράφος), μέχρι να βγει το νέο eshop στο ¨αέρα”, έχει χρονομετρηθεί κατά μέσο όρο σε 215 εργατοώρες.

Η επιλογή ενός αξιόπιστου συνεργάτη, που διαθέτει τόσο τη γνώση αλλά και τους ανθρώπινους πόρους για να ανταπεξέλθει στις προσδοκίες σας, είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία κάθε εγχειρήματος.

Οι περισσότεροι πελάτες μας καταλήγουν σε εμάς, αφού πρώτα έχουν δοκιμάσει με ένα φθηνό eshop, κόστους κάτω των 1.000€, χωρίς φυσικά κανένα ουσιαστικό όφελος για την επιχείρησή τους, ούτε καν την απόσβεση της επένδυσης. 

Με το πακέτο των 1.899€ έχουμε στόχο να αξιοποιήσουμε το νεκρό χρόνο της καραντίνας, να μη θέσουμε κανέναν από τους εργαζόμενούς μας σε αναστολή, με ταυτόχρονη προσδοκία την ανάπτυξη νέων συνεργασιών, με προοπτική και διάρκεια!

Απευθυνόμαστε σε επιχειρήσεις που έχουν αντιληφθεί τα οφέλη του διαδικτύου και είναι διατεθειμένες να επενδύσουν στην ανάπτυξη ενός νέου σημείου πώλησης, με τον ίδιο τρόπο που θα το έκαναν και σε ένα φυσικό κατάστημα. Σε επιχειρήσεις δηλαδή που θέλουν να κερδίσουν από το διαδίκτυο & όχι μόνο να υπάρχουν σε αυτό.

Και θα πετύχει το eshop μας; Τι να περιμένουμε;

Αν θεωρούμε πως δεν μπορούμε να υλοποιήσουμε για την εταιρεία σας ένα βιώσιμο και κερδοφόρο digital business plan, δεν θα σας αναλάβουμε!

Σκοπός της προσφοράς δεν είναι η εφήμερη συνεργασία μας, αλλα τα eshop που θα δημιουργηθούν, να πετύχουν!!

Ξεκινήσαμε το 2008 με απόλυτη προσήλωση στην απόλυτη και αδιαπραγμάτευτη ειλικρίνεια κάθε επικοινωνίας και συνεργασίας μας & πάντα έτσι θα πορευόμαστε.

Πως μπορώ να μάθω περισσότερα;

Τηλεφωνήστε μας στο 2109326670 ή συμπληρώστε την ειδική φόρμα. Θα γνωριστούμε, θα μιλήσουμε & εφόσον υπάρχει προοπτική συνεργασίας θα σας κάνουμε τις προτάσεις μας, χωρίς καμία δέσμευση!

 

Μην αφήνετε τις εξελίξεις να σας προσπεράσουν, προετοιμαστείτε για την επόμενη ημέρα.

 

Back To Top

Από το 2008 δίπλα στις επιχειρήσεις.

Επικοινωνία

Λαμψάκου 2, 17121
Νέα Σμύρνη, Αθήνα
Τηλεφωνο: 2109326670
info@webtec.gr